2018. január 31., szerda

Napi remény...31

Boldog akarsz lenni? Adj, hogy egyre inkább krisztusivá válj!


 „Ne csak a magad érdekére figyelj, hanem a másokéra is. Olyan legyen a hozzáállásod, mint a Krisztus Jézusé volt!" (Fil. 2,4-5, NLT fordítás)

„Ne nézze kiki a maga hasznát, hanem mindenki a másokét is. Annakokáért az az indulat legyen bennetek, mely volt a Krisztus Jézusban is,” (Filippi 2:4-5) Károli

Minden, amid az életedben van, ajándék Istentől, mert Isten, adakozó és nagylelkű.

Isten azt akarja, hogy a gyermekei olyanok legyenek, mint Ő. Meg akar tanítani, hogy ugyan adhatsz szeretet nélkül, de nem tudsz szeretni anélkül, hogy adnál!

Azt mondod, nagyon szereted a gyermekeid, de adsz nekik az idődből? Azt mondod, nagyon szereted a feleségedet, de megtiszteled őt a figyelmeddel? A szeretet erről szól! Akkor tudsz egyre jobban szeretni, ha egyre többet adsz!

Minden alkalommal, amikor nagylelkű vagy, változás történik benned. Minden alkalommal, amikor adsz, a szíved egy lépcsőfokkal közelebb kerül Istenhez. Minden alkalommal egyre jobban tudsz szeretni. Egyre inkább hasonlóvá válsz Jézushoz.

A Fil 1,11-ben ezt írja a Biblia: „Mindig teremjétek a megváltásotok gyümölcsét – a Jézus Krisztusban termett igaz jellemet –, Isten dicsőségére és magasztalására." (NLT fordítás).

„Teljesek lévén az igazságnak gyümölcsével, melyet Jézus Krisztus teremt az Isten dicsőségére és magasztalására.” (Filippi 1:11) Károli

Mindez teljesen ellentétes a mi kultúránkkal, ugyanis a világ nem arra tanít, hogy adj. A társadalmunkban jelszava, hogy szerezz és vegyél! Egyetértesz azzal, hogy kultúránk egyre inkább én központúvá válik? Az önimádat növekvőben van. Én, az én cuccaim, az én szükségleteim – én, én, én. „Én" problémánk van!

Amikor nagylelkű vagy, a fókusz önmagadról a másik emberre irányul át. A Filippi 2,4-5-ben ezt olvassuk: „Ne csak a magad érdekére figyelj, hanem a másokéra is. Olyan legyen a hozzáállásod, mint a Krisztus Jézusé volt!" (NLT fordítás).


Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!