2020. december 13., vasárnap

Napi remény...13.

A hibáidtól való félelem ne tartson vissza...


Éppen csak három hónappal azután, hogy Kay és én összeházasodtunk, fizikailag és mentálisan teljesen összeomlottam, és végül kórházba kerültem. Tele voltam a hibától való félelemmel, és azt gondoltam, vége az életemnek, bár még csak 21 éves voltam. A kórházban a pszichiáter azt mondta, pihennem kell egy ideig.

Így hát elutaztunk szüleim észak-karolinai otthonába, ahol továbbra is azt éreztem, hogy teljes csőd vagyok. Azt gondoltam, semmit sem tudok kezelni. Minden felzaklatott, minden idegesített.

Aztán egy éjjel azt álmodtam – a kudarc érzésemből eredő feszültség miatt –, hogy megérintett a Sátán. Hideg verítékben ébredtem fel. Amint feküdtem az ágyban, kapkodtam a levegő után, és a telefon csörgését hallottam. Édesanyám vette fel. A fickó a telefonban ezt kérdezte: „Ez az a ház, ahol Rick Warren lakik? Beszélhetnék vele?”

Mikor átvettem a telefont, az ember azt mondta: „Rick, te nem ismersz engem. Még sosem találkoztunk. Hogyan kaptam meg a telefonszámodat, nem számít. Én San Diegóban élek, és Isten azt mondta nekem, hívjalak fel téged, és adjam át ezt a Biblia verset: «Isten nem a félelem lelkét adta nekünk, hanem az erő, a szeretet és a józanság lelkét.» Rick, neked jogod van Jézus Krisztusban egészséges elméhez.” És letette a kagylót.

Nem gondoljátok, hogy Isten használ ilyen embereket, mint ez volt? Igen, ő megteszi. Lehetett volna egy angyal, de nem az volt. Lehet, hogy Isten csak szólt valakinek: „Hívd fel azt az embert.” Ő pedig engedelmességből megtette.

Ebbe a versbe kapaszkodtam a depressziónak abban az évében, amikor azt gondoltam, milyen szerencsétlen, elhibázott voltam, pedig az életem éppen csak elkezdődött. Isten azonban nem fejezte be a munkáját rajtam, és azóta sok dolgot tett az életemben.

Isten veled sem végzett még. Nem számít min mentél keresztül. Sajnálom mindazt a fájdalmat, amit megtapasztaltál, de a hibától való félelem ne tartson vissza. Vesd a bizalmad Istenbe minden dologban, amit teszel. És élj hitben és szeretetben.

Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez
Milyen álmot kaptál Istentől, amiért teljes szíveddel küzdenél, ha tudnád, hogy nem fogod elrontani?
Hogyan alkalmazható 2 Tim 1,7 a hibától való félelmedre az álmod megvalósításában? Hogyan mehetsz tovább hitben?
Megengeded, hogy a múlt hibái visszatartsanak a célodtól? Kérd Istent, segítsen meglátnod, hogy ő még szeret téged, és azt akarja, hogy elérd a céljaidat.

Rick Warren

Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN!


fear_1.jpg


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!