2019. június 16., vasárnap

Napi remény...16.

Ez bizalom kérdése…


„Bízz bennem a nehézségek idején, én megszabadítalak téged, és te dicsőítesz engem.”(Zsolt 50:15, NLT fordítás)

Amikor megkérdezem az embereket arról, hogy mi gátolja őket abban, hogy bízzanak Istenben, néha ezt a választ kapom: „ Nos, mivel még nem láttam, ezért nem fogok bízni benne.” Az emberek ennek ellenére folyton olyan dolgokban bíznak, amiket nem látnak.

Nem látjuk a TV- és rádióhullámokat, mégis nézzük a TV-t és hallgatjuk a rádiót. Nem látjuk a mobil telefonok hullámait sem, mégis gondolkodás nélkül használjuk azokat minden nap.

Ez a szelektív bizalom. Abban bízunk, amiben bízni akarunk.

Te hogy vélekedsz erről? Akarsz az Egyetlenben bízni, aki ugyan láthatatlan, de mégis sokkal valóságosabb és megbízhatóbb bármelyik technológiától, melyet ez a világ valaha is alkotni tudott?

Rá akarod bízni az életedet Istenre?

Ha igen, akkor bátran imádkozz így:

„Drága Istenem! Bocsásd meg kérlek a büszkeségemet, és hogy azt gondoltam, nincs szükségem Rád az életemben. Nagyon sajnálom. Őszintén bevallom, hogy szükségem van arra, hogy megszabadíts, hogy megments, mivel nincs arra mód, hogy saját magam fizessek meg a bűneimért.”

„És arra kérlek Jézusom – amennyire csak megérthetem ezt -, hogy ments meg, és szabadíts meg! Téged hívlak, mert azt mondtad: megmenekül mindenki, aki segítségül hívja az Úr nevét!” „Oda akarom adni Neked az életemet, és megtanulni egyre jobban bízni benned, egyre többet tudni Rólad. Az Úr nevében kérlek, add nekem a jobb élet kegyelmét, és szabadíts meg engem. Ámen.”

Rick Warren

Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!