2018. július 18., szerda

Napi remény...197.

Nincs szükséged tervre. 
Neked az "Én vagyok"-ra van szükséged…


"Amikor meglátták őt, amint a tengeren jár, azt hitték, hogy kísértet, és felkiáltottak. Mert mindnyájan látták őt, és megrettentek. De Ő azonnal megszólította őket, és ezt mondta nekik: Bízzatok, én vagyok, ne féljetek!" (Márk 6:49-50, NIV fordítás)

„Azok pedig látván őt a tengeren járni, kisértetnek vélték, és felkiáltának; Mert mindnyájan látják vala őt és megrémülének. De ő azonnal megszólítá őket, és monda nékik: Bízzatok; én vagyok, ne féljetek.” Mk. 6:49-50 Károli.


Az élet viharában tanulod meg igazán, hogy ki is valójában Jézus. Láthatod, hogy nem csak egy békés ember. Nem csupán egy kedves tanító. Nem csak egy erkölcsi tanító. Ő Isten, az univerzum Teremtője.

Márk 6-ban, Jézus észrevette, hogy a tanítványok elcsüggedtek a tó közepén, ahogy a hajójukat ide-oda taszigálta a szél és nem haladtak előre. Jézus ekkor kisétált a vízre. A 49. és 50. versben úgy olvassuk, hogy "Amikor meglátták őt, amint a tengeren jár, azt hitték, hogy kísértet, és felkiáltottak. Mert mindnyájan látták őt, és megrettentek. De Ő azonnal megszólította őket, és ezt mondta nekik: Bízzatok, én vagyok, ne féljetek!" (Márk 6:49-50, NIV fordítás)

„Azok pedig látván őt a tengeren járni, kisértetnek vélték, és felkiáltának; Mert mindnyájan látják vala őt és megrémülének. De ő azonnal megszólítá őket, és monda nékik: Bízzatok; én vagyok, ne féljetek.” Mk. 6:49-50 Károli.

A tanítványok kételkedtek és úgy gondolták, hogy Jézus csak egy kedves próféta, aki csodákat tud tenni. A vízen járással Jézus felfedte, hogy Ő sokkal több, mint egy egyszerű ember. Megmutatta, hogy Ő maga Isten.

Kihívást is állított eléjük ("Ne féljetek!") és egy biztosítékot. Azt mondta "Én vagyok".
A görögben ez két szó. "Ego ima", és az ego ima egyszerűen annyit jelent, hogy "Én vagyok". Miért fontos ez?

"Én vagyok" Isten neve - nem "én voltam" vagy "én leszek" vagy "szeretnék lenni". Amikor Jézus azt mondta, hogy "én vagyok", ezzel azt mondja, hogy "nem kell félnetek". Nem kell izgulnotok. Ő Isten. És ez elég.

Ha egy viharban vagy éppen, nincs szűkséged állásra - Jézusra van szűkséged. Nincs szűkséged tervekre, egy személyre van szűkséged. Nincs szűkséged egy rendszerre; a Megváltóra van szűkséged. Nincs szűkséged új célokra; Istenre van szűkséged.
Ha egy viharon mész keresztül, emlékezz, hogy Isten nem távoli, közömbös vagy kívülálló. Ő az "Én vagyok" és Ő majd kivezet a viharból.

Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!