2018. december 6., csütörtök

Napi remény...338.

Egy erős kulcs az imádsághoz…


„És még valamit mondok nektek. Ha ketten egyetértetek a Földön abban, hogy miért imádkozzatok, megteszi azt nektek az én Atyám a Mennyben. Mert ahol ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, én ott vagyok közöttük." (Máté 18:19-20, TEV-fordítás).

„Ismét, mondom néktek, hogy ha ketten közületek egy akaraton lesznek a földön minden dolog felől, amit csak kérnek, megadja nékik az én mennyei Atyám. Mert ahol ketten vagy hárman egybegyűlnek az én nevemben, ott vagyok közöttük.” Mt. 18:19-20 Károli.

Ha megfigyeled az Úr imáját, észreveszed, hogy visszatükröződik abból a közös imádkozás. „Mi Atyánk... a mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma... bocsásd meg a vétkeinket, amiképpen mi is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek, és ne vigyél minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól..." (Máté 6:9-13)

„Ti azért így imádkozzatok: Mi Atyánk, ki vagy a mennyekben, szenteltessék meg a te neved; Jőjjön el a te országod; legyen meg a te akaratod, mint a mennyben, úgy a földön is. A mi mindennapi kenyerünket add meg nékünk ma. És bocsásd meg a mi vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk azoknak, akik ellenünk vétkeztek; És ne vígy minket kísértetbe, de szabadíts meg minket a gonosztól. Mert tiéd az ország és a hatalom és a dicsőség mind örökké. Ámen!” Mt. 6:9-13 Károli.

Sok ember nagyon sokról lemarad, mert csak egyedül imádkozik. Mégis, amikor Jézus mintát adott nekünk az imádságra, arról beszélt, hogy többen imádkozzunk. Erő van a csoportos imádságban!

Ha nem imádkozol együtt más hívőkkel, akkor nem kapod meg azt a támogatást, amire szükséged van. Az egyik legnagyobb előnyéről maradsz le annak, hogy keresztény vagy. Jézus ezt mondja. „És még valamit mondok nektek. Ha ketten egyetértetek a Földön abban, hogy miért imádkozzatok, megteszi azt nektek az én Atyám a Mennyben. Mert ahol ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, én ott vagyok közöttük." (Máté 18:19-20, TEV-fordítás).Ez a csoportos imádságban levő erő!

„Ismét, mondom néktek, hogy ha ketten közületek egy akaraton lesznek a földön minden dolog felől, amit csak kérnek, megadja nékik az én mennyei Atyám. Mert ahol ketten vagy hárman egybegyűlnek az én nevemben, ott vagyok közöttük.” Mt. 18:19-20 Károli.

Kérdezd meg magadtól! „Kivel imádkozom rendszeresen?" Lehet, azt mondod, hogy még sosem imádkoztál senki mással, és meg is rémiszt a dolog. De elkezdheted lassan. Amikor együtt vagytok öt-hat baráttal, nem kell kötelezően imádkoznod, ha nem szeretnél. Elég, ha ott vagy.

Később, pár hét múlva, amikor már kényelmesen érzed magadat, többször is részt vehetsz a csoport imádságában. Ha ezt megteszed, egy új szintű stabilitást találsz az életedben.

Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!