2020. április 11., szombat

Napi remény...11.

Koncentrálj arra, ami nem változik!


„Ha tengereken kelsz át, veled leszek; és ha folyókon, nem borítanak el, ha tűzön kell átmenned, nem égsz meg, és a láng nem perzsel meg” Ézs 43:2.

Ha minden bizonytalanná válik körülötted, a stabilitás kulcsa, hogy a meg nem változtatható igazságra fókuszálsz. Az elkövetkezendő napokban tehát arra kell összpontosítanod, ami soha nem változik: Isten jellemére és Igéjére.

Íme néhány meg nem változtatható igazság, amire emlékeztetned kell magad ebben a bizonytalan időszakban:

Isten mindig látja, hogy min mész keresztül.
„De nézd, az Úrnak szeme az igazakon nyugszik, azokon, akik bíznak kegyelmében” Zsolt 33:18.

Isten mindig törődik azzal, hogy min mész keresztül.
„De én az Úrra emelem tekintetem, az Istenben bízom, aki megment, az én Istenem meghallgat engem” Mik 7:7.

Istennek van hatalma megváltoztatni azt, ami veled történik.
„Kérjetek és kaptok, keressetek és találtok, zörgessetek és ajtót nyitnak nektek!” Mt 7:7.

Isten mindig az ő jóságával cselekszik érted.
„Tudjuk azt is, hogy akik Istent szeretik, azoknak minden javukra válik, hiszen ő saját elhatározásából választotta ki őket” Róm 8:28.

Isten terve mindig jobb, mint a tied.
„Hiszen tudom, milyen terveket gondoltam el felőletek – mondja az Úr; ezek a tervek a békére vonatkoznak, nem a pusztulásra, mert reménységgel teli jövőt szánok nektek” Jer 28:11.

Isten szeretete soha nem szűnik meg feléd.
„Mert a hegyek megindulhatnak, és megrendülhetnek a halmok, de az én szeretetem nem hagy el soha” Ézs 54:10.

Ha egyszer Jézus Krisztusba fektetted bizalmad, nem veszítheted el az üdvösséget.
„Ezért szenvedem ezt is, de nem szégyellem, mert tudom, kinek hittem, és biztos vagyok benne: elég hatalmas ahhoz, hogy rábízott kincsemet megőrizze addig a napig” 2 Tim 1:12.

Nem számít éppen min mész, keresztül Isten veled van.
„Ha tengereken kelsz át, veled leszek; és ha folyókon, nem borítanak el, ha tűzön kell átmenned, nem égsz meg, és a láng nem perzsel meg” Ézs 43:2.

Ahhoz, hogy a téged körülvevő pánikot imádkozásra, az aggodalmaidat imádságra, szorongásodat imádatra cseréld, fókuszálj kevesebbet arra, amit a közösségi média mond, és figyelj jobban Isten meg nem változatható igazságára!


Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez:
Isten melyik jellemvonása nyújthat vigaszt és reményt neked a megpróbáltatás időszakában?
Van terved a szentírás memorizálásához? Miért fontos ez?
Kinek kell ma az életedben hallania Isten ígéreteiről?

Rick Warren

Folytatás holnap


ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!