2017. szeptember 13., szerda

Linda Canino: Napi áhítat...8.

Az élet csókja...


Énekek éneke 1:2-7


Attól, mert valaki állandóan tevékeny, még nem biztos, hogy hatékony is. A menyasszony az Énekek énekében nagyon el volt foglalva a részletekkel, de a végén kiégetté vált anélkül, hogy bármit is fel tudott volna mutatni. Azután pedig azokat okolta, akik az egész munkát ráhagyták! "Ők" tették a menyasszonyt a szőlőskert őrzőjévé, de ez a pozíció bensőleg kielégületlenül hagyta őt. Az ajtóra kifüggesztett név, vagy titulus még nem hoz megelégedést a szívnek. Nem abban találjuk meg az identitásunkat, amit csinálunk, vagy éppen nem csinálunk. A menyasszony végül a vőlegénnyel való kapcsolatban talált önmagára. Ezután telve volt motivációval és energiával. Még a reggelt sem tudta megvárni, hogy véghez vigyen dolgokat Ura dicsőségére (Én. én. 7:11-13) Erőssé vált, óriási képességgel a szeretet adására és befogadására (ÉN. én. 6:10, és 8:10). A Vőlegénnyel való kapcsolata célokat és gyümölcsöket eredményezett. 

Ne felejtsd el őrizni a saját szőlődet. Jézus a kertben vár rád (Én. én. 6:2). Jézus azt mondta: "ha ha nem eszitek az Emberfia testér, és nem isszátok a vérét, nincsen élet tibennetek" (Jn. 6:53). Ez egy Krisztussal való elmélyült kapcsolatot jelent, amelyből célunkat és az identitásunkat merítjük, a Vele és az Ő Igéjével való közösségen keresztül. A munkád, vagy szereped nem egyenlő az identitásoddal. Ezek nem tudnak neked életet adni. Isten lehelete adja a különbséget (1Móz. 2:7, Jn. 20:22). A menyasszony így kiáltott: "Csókoljon meg engem szája csókjával!" Ebben az intim együttlétben megtalálta azt a beteljesülést, amit keresett. 

Folytatás holnap


https://www.ahitatok.hu/
Magyar fordítás: Szőtsné Vadász Ildikó

ISTEN GAZDAG ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!