2017. szeptember 21., csütörtök

LindaCanino: Napi áhítat...15.

Személyes hit...


Zsidók 4:7


A hit akkor ébred a szívünkben, ha meghalljuk, hogy Isten személyesen szólít meg minket Igéjén keresztül. "Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy bérki hisz Őbenne, el ne vesszen, hanem örök éete legyen" (Jn. 3:16). Amikor ráébredsz arra, hogy a "bárki" rád vonatkozik, akkor az ígéret befogadójává válsz. Jézus azt mondta a vak embernek: "Legyen a te hited szerint" (Mt. 9:29) Amikor Isten Igéjéhez személyes hitet keverünk, akkor élővé és hatóvá válik. Miért pont Ézsaiást választotta ki Isten egy nagy küldetésre? Egyszerűen azért, mert Ézsaiás meghallotta az Úr hangját és válaszolt: "Majd az Úr szavát hallottam, aki ezt mondta: Kit küldjek el, ki megy el követségünkben? Én ezt mondtam: Itt vagyok, engem küldj!" (Ézs. 6:8). Az igét, amit hallott úgy fogadta, mint személyesen neki szóló felszólítást a cselekvésre. 

Jézus megkérdezte a tanítványokat: "Hát ti kinek mondotok engem?" (Mt. 16:15). Miután kinyilatkoztatta magát, hogy Ő a feltámadás és az élet, megkérdezte Mártától: "Hiszed-e-ezt?" (Jn. 11:26). "Szeretsz-e engem?" - kérdezte Jézus Pétertől. Jézus hozzád szól. A Biblia minden szava hozzád szól. Isten Igéjének a hatékonysága attól függ, hogyan hallgatod. Kerülj Biblia tekintélye és hatása alá azáltal, hogy a személyes fülével hallgatod. "Asszony, nagy a te hited" - dicsérte meg Jézus a sziro-föníciai asszonyt (Mt. 15:28). Krisztus néhány szavából személyesen neki szóló vacsora meghívást hallott ki. Gyors hallásának jutalma, szükségének betöltése volt. Halld meg, amint Jézus a sorok között a neveden szólít, és személyesen hozzád szól!

Folytatás holnap


https://www.ahitatok.hu/
Magyar fordítás: Szőtsné Vadász Ildikó


ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!