2018. május 3., csütörtök

Napi remény...121.


Isten szeretete, mindig veled van...


"Bizony, el nem múló szereteted üldöz engem életem minden napján." (Zsoltárok 23:6a, NLT fordítás)

„Bizonyára jóságod és kegyelmed követnek engem életem minden napján,”(Zsolt. 23:6a) Károli.

Ugyanúgy, mint ahogyan Isten jósága, az Ő el nem múló szeretete is követ minket egész életünk alatt.

Dávid Király azt mondja, hogy üldöz minket! Képzelj el egy szülőt, aki követi kisgyermekét mindenhová és felszedegeti utána a dolgokat. Amikor fájdalmakkal, szokásokkal és gátlásokkal küzdünk, Isten azonnal mellénk szegődik, segít nekünk eltakarítani a rumlit és elmondja, hogy az Ő el nem múló szeretete mindig velünk van.

Ez azt jelenti, hogy nem kell kérdőjellel belépned a jövőbe, helyette mehetsz bátran felkiáltójellel! Bármi is történjen, Isten veled lesz. Ő ki fog segíteni: "Bizony, jóságod és el nem múló szereteted üldöz engem életem minden napján és az Úr házában lakom örökre."(Zsoltárok 23:6a, NLT fordítás)

„Bizonyára jóságod és kegyelmed követnek engem életem minden napján,”(Zsolt. 23:6a) Károli.

A jóság az a tény, hogy Isten olyan jó dolgokat ad nekünk az életben, amelyeket nem érdemlünk meg. Az irgalom azt jelenti, hogy Isten visszatartja a kárhoztatást, amit megérdemlünk.

Emlékezz ezekre:

Isten jósága gondoskodó és védelmez.
Isten irgalma (el nem múló szeretete) felment és megbocsát.
Isten jósága ellát.
Isten irgalma megnyugtat.
Isten jósága segít.
Isten irgalma és szeretete meggyógyít.

Számíthatsz rá!


Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!