2018. május 26., szombat

Napi remény...144.


Olyan közel vagy Istenhez amennyire te magad választod…


Minden más jelentéktelen összehasonlítva Jézus Krisztus, az én Uram ismeretének örökkévaló értékéhez képest. Az Ő kedvéért elvetettem minden mást, szemétnek ítélve, azért hogy Krisztust megnyerhessem. (Filippi 3,8 NLT fordítás, második kiadás)

„Sőt annakfelette most is kárnak ítélek mindent az én Uram, Jézus Krisztus ismeretének gazdagsága miatt: akiért mindent kárba veszni hagytam és szemétnek ítélek, hogy a Krisztust megnyerjem,” Fil. 3:8 Károli.

Soha nem válsz Isten barátjává a szabadidődben. Isten megismerését kell a legfontosabbnak tenned a saját életedben.

Pál ezt így mondja: „Minden más jelentéktelen összehasonlítva Jézus Krisztus, az én Uram ismeretének örökkévaló értékéhez képest. Az Ő kedvéért elvetettem minden mást, szemétnek ítélve, azért, hogy Krisztust megnyerhessem." (Filippi 3,8 NLT fordítás, második kiadás).

„Sőt annakfelette most is kárnak ítélek mindent az én Uram, Jézus Krisztus ismeretének gazdagsága miatt: akiért mindent kárba veszni hagytam és szemétnek ítélek, hogy a Krisztust megnyerjem,” Fil. 3:8 Károli.

Te ezt teszed? Teljes szívedből keresed Istent minden nap?

Emlékezz: olyan közel vagy Istenhez, amennyire te magad választod. Akkor válsz Isten barátjává, amikor te magad akarsz azzá válni.

Nem hibáztathatsz senki mást. Nem hibáztathatod a feleséged, a férjed, a szüleid, de még a gyermekeidet sem. Olyan közel lehetsz Istenhez, amennyire te választod, és ha távol érzed magad Tőle, akkor tippelj: ki mozdult el? Nem Őt tetted az életedben a legfontosabbá.

Ismerni és szeretni Istent a legnagyobb kiváltságunk, és szeretve lenni Isten által a legnagyobb örömünk.

Észrevettem, az alapján, hogy mivel hencegnek az emberek, meg tudod mondani, hogy mi a fontos számukra. Ha a gyermekeik a legfontosabbak, azzal kérkednek. Ha a munkájuk, akkor pedig azzal. Ha az utazás és az élmények szerzése a legfontosabb, akkor pedig azzal hencegnek. Ha pedig a bulizás vagy új ruhák vásárlása az, amiről a legtöbbet beszélsz, akkor találd ki, mit értékelsz a legjobban? Arról hencegsz, amit a legjobban értékelsz.

Isten azt mondja a Jeremiás 9,23-ban, „A bölcseknek nem kellene dicsekedni a bölcsességükkel, sem az erős az erejével, sem a gazdag a gazdagságával. Ha bárki dicsekedni szeretne, dicsekedjen azzal, hogy ismer és ért engem." (TEV fordítás)

„Ezt mondja az Úr: Ne dicsekedjék a bölcs az ő bölcseségével, az erős se dicsekedjék az erejével, a gazdag se dicsekedjék gazdagságával; Hanem azzal dicsekedjék, aki dicsekedik, hogy értelmes és ismer engem, hogy én vagyok az Úr, aki kegyelmet, ítéletet és igazságot gyakorlok e földön; mert ezekben telik kedvem, azt mondja az Úr.” Jer. 9:23-24 Károli

Miért? Mert erről szól az élet. Ismerni Istent – ez számít a leginkább. Az univerzum Istene szeret téged és kapcsolatot akar veled. Istenhez közelebb kerülve nyered meg a békét és a látást. Ez az Örömhír!


Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!