2021. május 3., hétfő

Napi remény...03.

  Lelki béke egy bizonytalan világban.

A láthatatlan lövészárok


Viszont néhányan olyankor is Istenhez fordulnak, amikor úgy tűnik, jól mennek a dolgok. John, texasi diák meséli: „végzős koromra mindent elértem, amiről az emberek azt mondták, boldoggá tesz majd – diákszervezetekben voltam vezető, buliztam, jó jegyeim voltak, randiztam a lányokkal, akik tetszettek. Minden, amit az egyetemen el akartam érni, bejött – és mégis elégedetlen voltam. Valami így is hiányzott, és nem volt máshová forduljak. Persze senki sem tudta, hogy belül így érzek – kifelé nem mutattam.”

Még amikor a dolgok látszólag jól mennek, az élet olyankor is egy lövészároknak tűnhet –belülről, ami a szemnek láthatatlan, de a szíved érzi. 
Becky, illinoisi diák így írta le ezt a jelenséget: „Hányszor hitted már azt, hogy ha a tiéd lehetne az a ruha, vagy az a pasi vagy elutazhatnál valahova, akkor az életed boldog és teljes lenne? És hányszor vetted meg azt a ruhát, vagy randiztál a pasival vagy utaztál el ahova vágytál, aztán ébredtél úgy, hogy még üresebbnek érzed magad, mint előtte?”

Nem kell kudarc vagy tragédia ahhoz, hogy érezzük a lövészgödröt. A békesség hiánya legtöbbször egyszerűen Istennek az életünkből való mellőzéséből fakad. Becky a következőt mondja el Isten megismeréséről: „azóta is sok küzdelem és változás volt az életemben, de minden, amit teszek, új perspektívába kerül, mert tudom, hogy egy szerető és örökkévaló Isten van az oldalamon. Tudom, hogy semmi nincs, amit Isten és én ne tudnánk együtt kezelni – és ami az oly régóta keresett teljességet illeti: most megtaláltam”.

Ha Isten részt vesz az életünkben, akkor könnyen megnyugodhatunk. Ahogy megismerjük Istent és azt, hogy mit mond a Bibliában, ő valóra váltja a lelki békességet az életünkben, mert ismerjük őt. Az életet az Ő magasabb szemszögéből látjuk a hűségének és a rólunk való gondoskodásának a tudatában. Így bármit is hozzon a jövő, Istenbe, mint biztos pontba helyezhetjük a bizalmunkat. Arra vár, hogy bizonyítékot adjon magáról az életünkben, amikor hozzá fordulunk és keressük őt.

Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!