2021. április 21., szerda

Napi remény...21.

Koronavírus - mihez kezdjünk a félelmeinkkel?
Erő az élet kihívásai közepette...

Isten, aki teremtett, mindent tud rólad. Ismeri a hátteredet, mindent, ami valaha történt veled. Mindent, amit eddig elértél, és az álmaidat is (vagy azok hiányát). Ismeri a fájdalmaidat. A jövődet és a kapcsolataidat. Mindent tud rólad. Jézus azt mondja, hogy a legkisebb, legjelentéktelenebb dologgal is tisztában van veled kapcsolatban. „Számon tartja minden hajszáladat.”

„Uram, te megvizsgálsz és ismersz engem. Tudod ha leülök vagy ha felállok, messziről is észreveszed szándékomat... Még nyelvemen sincs a szó, te már pontosan tudod, Uram.”

Isten mindent tud rólad. A legállandóbb és legbiztonságosabb kapcsolat, ami ezen a földön létezhet, az a szerető Istennel való kapcsolat.

Útmutatás a sötétben

Isten terve soha nem az volt, hogy egyedül menjünk végig az életünkön. Ő egy újfajta életet kínál nekünk, amelynek során vezetni szeretne bennünket. Nem vagyunk arra kárhoztatva, hogy egyedül, bizonytalanul botorkáljunk a sötétben.

Jézus azt mondja: „Én vagyok a világ világossága. Aki engem követ, nem jár sötétségben, hanem övé lesz az élet világossága.”

Arra is lehetőséget kapunk, hogy „Minden gondotokat Őreá vessétek, mert neki gondja van rátok.” Nincs olyan probléma a világon, beleértve egy fenyegető vírusfertőzést, amivel egyedül kellene szembe néznünk. Minden szükségletünket elé vihetjük, ő pedig majd szeretettel és bölcsen reagál a kéréseinkre, pont mint egy szerető édesapa tenné. Ez nem jelenti azt, hogy nem fognak bennünket fájdalmas élmények érni. Egy szerető apa ugyanis nem feltétlenül akadályozza meg gyermeke életében a küzdelmeket, bukásokat és csalódásokat.

A lényeg tehát, hogy Isten képes arra, hogy gondunkat viselje, és szeretne is törődni velünk.

Megszámolni sem tudnám, hányszor láttam Istent imádságokat megválaszolni. És persze vannak olyan dolgok, is, amiért imádkoztam ugyan, de még nem érkezett válasz. Tudom viszont ebben az esetben is, hogy Isten a „nagy képet” látja, és jobban tudja, mikor jön el a megfelelő ideje valaminek. Ezt ígéri: „...akik Istent szeretik, azoknak minden javukra válik…”

Amikor életem egy-egy pontján fontos döntést kellett hoznom, és iránymutatásra volt szükségem, akkor Isten mindig segített... nagyon világosan.

Előfordult, hogy egy helyzetben elbizonytalanodtam, vagy frusztrált lettem, ő pedig kedvesen helyretett, ha valamit rosszul láttam, és megmutatta a Bibliából, hogy ő hogyan látja a dolgokat.
Amikor Isten útmutatását követve úgy éreztem, hogy ismét biztos talaj van a lábam alatt, akkor a szívem is megnyugodott.

Életem bizonytalan területein Isten szeretete megerősített és felszabadított, és olyan fajta szeretetet adott a szívembe az emberek felé, amilyenre önmagamtól nem lennék képes.

Ilyen tehát az Istennel való kapcsolat, és ezt Isten mindenki számára felajánlja. A Biblia úgy beszél Istenről, mint csodálatos tanácsadóról, örökkévaló atyáról, a békesség fejedelméről, mindenható Istenről. És valóban, ő ezek mindegyike.

Marilyn Adamson

Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!