2021. április 22., csütörtök

Napi remény...22.

Koronavírus - mihez kezdjünk a félelmeinkkel?
Szabadulás a veszedelemből...

Nagyon fontos ugyanakkor tisztában lennünk azzal, hogy az Istennel való kapcsolat nem azt jelenti, hogy az életben nem lesznek nehézségeink.

Az én életemben is volt egy olyan esemény, amikor úgy éreztem, tehetetlen vagyok, és nem tudom megakadályozni, ami történni fog. Négy hónapos terhes voltam, amikor az orvosok közölték, hogy valami nincs rendben a babával. Ismertem Istent annyira, hogy tudjam, ezt a helyzetet is rábízhatom, bármi legyen is a vége.
A gyermekünk végül halva született.

És bár nagyon megviselt bennünket a dolog és szomorúak voltunk, nem küzdöttem emiatt keserűséggel, haraggal vagy szorongással.

Felfedeztem viszont a szívemben valamit, ami igencsak váratlanul ért: gyermekünk halála után elkezdtem félni attól, hogy a férjem is meghalhat. Imádkoztam és arra kértem Istent, hogy csináljon valamit ezzel a félelmemmel, és segítsen helyesen látnom ezt a helyzetet.

A válaszra nem kellett sokat várnom, Isten az egyik bibliai zsoltárhoz vezetett:

„Ha az Urat tartod oltalmadnak, a Felségest hajlékodnak, nem érhet téged veszedelem…”

Tudtam, hogy Isten nem azt ígéri, hogy senkim nem halhat meg. Isten nem tesz ilyen ígéretet. Azt azonban igen, hogy amennyiben ő az én oltalmam, akiben bízom, akkor még ha meghalna is a férjem, Isten nem engedné, hogy ez „veszedelmet” hozzon az életembe. Vagyis Isten nem engedné, hogy ez legyőzzön engem, ártson nekem vagy tönkre tegyen. Egy ilyen esemény után is rendben lennék.

„Nem érhet téged veszedelem.” Vagyis Isten meghúzza a határokat. Ha benne bízunk, akkor másképpen is végig mehetünk a nehéz helyzeteken - úgy, hogy közben békességünk van.

Egyetlen probléma sem lehet túl nagy, még a koronavírus sem.

Jézus ezt mondja: „A világon megpróbáltatások érnek titeket, de bízzatok, én legyőztem a világot.”

És ezt is mondja: „Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt, és Isten békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban.”

Vajon pusztán vágyálom lenne mindez? Nem, nem az. Nézzünk meg csupán néhány tényt arról, hogy Isten mire képes:

A Föld jelenleg is is mintegy 1600 km/órás sebességgel forog. Mi azonban teljes nyugalmat tapasztalunk, és élvezhetjük a mozdulatlanságot, és azokat a csodálatos napfelkeltéket és napnyugtákat, amiket ez a forgás eredményez.

A Föld ezen kívül a Nap körül is kering, kb. 108.000 km/órás sebességgel. De még ekkora sebesség mellett is megtartja az optimális, tökéletes távolságot: se túl közel, se túl távol nem kerül hozzá.

Ahogy Isten ismeri a több milliárdnyi galaxist, úgy pontosan tud minden nagy és kis dolgot a te életedről is. És szeret téged.

Marilyn Adamson

Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!