2021. április 23., péntek

Napi remény...23.

Koronavírus - mihez kezdjünk a félelmeinkkel?

Valaki, aki törődik velünk

Isten szeret bennünket, nem azért, mert akár te vagy én megérdemelnénk, hanem mert az ő természetének része a szeretet, és az, hogy gondoskodjon mindazokról, akik bíznak benne.

Isten azt mondja: „Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.”12

„Hát nem tudod, vagy nem hallottad, hogy örökkévaló Isten az Úr? Ő a földkerekség teremtője, nem fárad el, és nem lankad el, értelme kifürkészhetetlen. Erőt ad a megfáradtnak, és az erőtlent nagyon erőssé teszi.
Elfáradnak és ellankadnak az ifjak, még a legkiválóbbak is megbotlanak. De akik az Úrban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a sasok, futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el.”13

Jézus ezt mondja: „...az én békességemet adom nektek, de nem úgy adom nektek, ahogyan a világ adja. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, ne is csüggedjen.”14 Isten nagyobb minden problémánál, ami valaha érhet bennünket.

A valódi szabadságot a koronavírustól (és minden egyéb komoly problémától) való félelemtől az fogja adni, ha tudjuk hogy Isten képes kézben tartani a dolgokat, törődik velünk, és mindig a mi javunkra cselekszik.
Ahhoz, hogy Istent így megismerje valaki, elengedhetetlen, hogy kapcsolatban legyen vele.

Ha érdekel, hogy hogyan lehet elkezdeni az Istennel való kapcsolatot, és ezáltal megtapasztalnod az ő irántad való szeretetét, itt találsz erről információt: Isten személyes megismerése.

Marilyn Adamson

Folytatás holnap

ISTEN ÁLDÁSA LEGYEN AZ ÁHÍTATOK OLVASÓIN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!