2017. augusztus 5., szombat

Hozzászólás a tanításhoz...VIII.

Kedves OnlineBiblia! 


Természetesen olvasótok vagyok és maradok...

Már egy ideje, bepótoltam az elmaradásomat, minden leckén túl vagyok...az újabbakat is figyelem, hogy minél előbb olvashassam...
 
Le tudtam tölteni az anyagot, kicsit makacskodott, de sikerült....
A napokban fogok írni egy hosszabb levelet.....

Az ima addig is elkelne!


Gyermekeimért, akik felnőttek...Fiam és Lányom megtéréséért, a Szentlélek munkájáért az életükben! - Hogy igazán Istennel járó emberek legyenek!
Fiamnak és nekem van a hivatallal folyamatban levő ügyünk.. Isten segítsen meg minket úgy, ahogy Ő akarja..

Isten mentsen meg mindnyájunkat a gonosztól!
És mentsen meg Titeket is! Kedves Család!--találkoztam a nevetekkel is.....fogok jelentkezni!
Isten áldjon meg Benneteket! És! kérem! Kötözze meg a gonoszt az életetekben! Esther.


Először röviden az életemről, az életem hittel kapcsolatos területéről.
Most, így vén létemre, úgy fogalmazok, hogy gyerekkoromban Istennel járó emberpalánta voltam..

lehet, hogy ez lehetetlen, akkor tévedek...
annyi bizonyos, hogy olyan helyen kellett dolgoznom, ahol rosszban sántikáló ember bántásának voltam kitéve... de! Az én mennyei Atyám, --Akit naponta kértem, hogy védjen meg--megszabadított, magától a gonosztól...ember nem vigyázott rám... sőt! ők küldtek oda...

Aztán felnövekedve, a szülőfalumban a hittan be volt tiltva, elkóboroltam a világba...
Lelki problémáimra, és arra, hogy megértsem az emberek cselekedeteinek motivációját--sokat bántottak igaztalanul..--tanulmányozni kezdtem Istennek nem tetsző tanokat.. -nem voltam abban biztos, hogy nem tetszik Istennek.. Pl. az asztrológusok Istenhívőnek mondják magukat, a Bibliában csillag vezeti a pásztorokat.. -azóta már sokféle tanítást hallottam erről a csillagról..

A Bibliát többször kezdtem olvasni, nem értettem...

2008 őszén elhatároztam, hogy eljött az idő, meg fogom érteni a Bibliát.. jött az Internet, mert magyarázatok nélkül nem ment...Csak megemlítem, hogy sokféle egyház, sokféle tanításával találkoztam, válogatás nélkül... a múlt télen napi 12-14 órákat hallgattam naponta...

Jó lett volna! ezt az időszakot lerövidíteni egy földi tanítóval.. biztosan, ennek is meg volt az értelme..

Én hiszem azt, tiszta szívből, hogy a Szent Szellem nem engedett most már nagyon eltévelyedni, hiszen kértem Isten, Jézus Krisztus és a Szentlélek segítségét ebben az ügyben is..
Bármit hallottam, összehasonlítottam a Bibliával, és sokféle tanítás után, azt hiszem el, amit én olvasok ki a Szentírásból, a Szent Szellem segítségével...

Most ott tartok, hogy azt hiszem magamról, hogy Jézus Krisztus nyájához tartozom...
Erről a témáról talán ennyi, folytatni fogom...Istenáldotta napot! Esther.


A 23. tanítással kapcsolatban írtam néhány sort...mellékletben küldöm..

A 20. tanításnak nagyon örültem, a végidő történéseit nagyon szeretem tanulmányozni...
Általában érdekel az a folyamat, ahogyan azzá az emberré válik valaki, aki meg tud majd állni Isten előtt, az Ő kegyelméből...

Hogyan kell megközelíteni azt az emberi problémát, ha egy emberre hazugságot mondanak egy életen keresztül? Gyermekkorban kezdődik és egyre súlyosabb dolgokat hazudnak rá...
Egy másik is érdekelne! Egy ember bizonyos időközönként elveszíti mindenét, egyre többet...általában elveszik Tőle...

Az evangélium hirdetésével kapcsolatban, mit lehet, kell elmondani öt perc alatt? Hogy minden fontos benne legyen? És vázlatosan, mi legyen benne?
Nagyon köszönöm a munkátokat! Isten áldjon meg Benneteket az élet minden területén!

„Mikor azért látjátok majd, hogy az a pusztító utálatosság, a melyről Dániel próféta szólott, ott áll a szent helyen: (Dániel 9, 27-nél: iszonyatos bálvány, lásd új ford. Biblia)
… Akkor, a kik Júdeában lesznek, fussanak a hegyekre;… Imádkozzatok pedig, hogy a ti futástok ne télen legyen, se szombat napon: Mert akkor nagy nyomorúság lesz, a milyen nem volt a világ kezdete óta mind ez ideig, és nem is lesz soha.” (Mt 24, 15-16, 20-21)

Ez az Igeszakasz kizárólag a zsidó népre vonatkozik, hiszen a templom (amely a szent hely) Jeruzsálemben volt, Júdea izraeli terület, és miután alig lesz ideje a benne lakó népnek a menekülésre – viszont a tél Izraelben is hideg – imádkozniuk kell, hogy ne télen kelljen menekülniük. És azért is imádkozniuk kell, hogy a menekülésük napja ne szombatra essen, mivel ez pihenőnap, és a zsidó ember, ha a törvényt be akarja tartani, ezen a napon egy adott (rövid) távolságtól többet nem tehet meg. Nyilvánvaló, hogy a szombatnak ez a törvénye csak a zsidókat érinti. Ha soron kívül belelapozunk a Lukács evangéliumába, ott még azt is olvashatjuk, hogy az isteni bosszúállás napjai ezek Izráel népén (Luk 21, 22), nagy harag lesz ezen a népen. (Luk 21, 23) Megismételjük, ez az Igeszakasz a zsidó népre vonatkozik.

A szombattal kapcsolatban –abban a jövőbeni időben, amikor menekül a zsidó nép, még a törvény alatt lesznek?-- Nem fogadják el Jézust megváltójuknak?—nem kegyelem alatt lesznek?----Mit mond a Biblia a ma élő Krisztusban hívő embernek a szombat kérdésében?
Egy éve szombatot tartottam pár hónapig, aztán a Páli levelek tanulmányozása során más belátásra jutottam.. Azt azonban nem tudom pontosan, hogy mikor? Milyen napokra gondolt az Apostol?—amikor arról írt, hogy az emberek figyelik a napokat..- amikor arról írt, hogy az emberek az egyik napot különbnek hiszik a másiknál…milyen napok ezek?—sokféle magyarázatot hallottam.. Mi a véleményetek a nyugalomnapról?—Milyen ünnepeket tartotok meg? Istenáldotta napot! Esther


Kedves Esther!

Imádkozunk felnőtt fiad és leányod megtéréséért. Ezt mi úgy tesszük, ahogy azt a 6. sz. tanításunkban írtuk. Engedd meg, hogy idézzünk belőle, hogy te is átismételhesd, hogy neked is milyen lehetőségeid vannak az ima területén.


„Szintén pozitív hozzáállásunkat, és Isten akaratával való egyetértésünket, egyben a szívünkben lévő, Isten szerinti szeretetünket fejezhetjük ki azzal is, ha emberek halászaiként, buzgón könyörgünk, bűnös embertársaink megigazulásáért. Hátha Isten egyszer megadja számukra, hogy felocsúdhassanak az ördög csapdájából, és ők is bűneik bocsánatáért könyöröghessenek. Bár közvetlenül senkit nem tudunk megtéríteni, de kérhetjük az Úr Jézus Krisztust, hogy az imánkban elé vitt személyt, hozza olyan helyzetbe, hogy végig gondolhassa helyzetét, belássa bűneit, és ha csak rövid időre is, de szabad akarattal rendelkezhessen, bizonyos hitbeli döntések meghozatalához. Rendeljen ki részére az Úr Jézus olyan megkülönböztetett, minősített (kariosz) időt, amikor, ha rövid időre is, de szabaddá válik a sátáni fogság láncaitól, és saját akarata szerinti, önálló döntést hozhat.”


Tehát mi is azt kérjük, hogy gyermekeidet hozza az Úr Jézus Krisztus olyan helyzetbe, hogy végig gondolhassák, felismerhessék bűneiket, illetve adjon nekik egy időre szabadságot a sátáni fogságból, hogy szabad lehessen a gondolkodásuk, hogy saját akaratuknak megfelelő döntést hozhassanak. További lehetőségeidre még lentebb visszatérünk.


Javasoljuk, hogy többet használd az Úr Jézus Krisztus nevét! „… az Isten is felmagasztalja őt, és ajándékoz néki oly nevet, a mely minden név fölött való; Hogy a Jézus nevére minden térd meghajoljon, mennyeieké, földieké és föld alatt valóké. És minden nyelv vallja, hogy Jézus Krisztus Úr az Atya Isten dicsőségére.” (Fil 2, 9-11)


Ha valahová Istent írsz, (hacsak nem egy hosszú szövegben írod és ott már inkább a szöveg színesítése érdekében írsz Istent) akkor írd oda, hogy Mindenható Isten (1 Móz 17, 1) Teremtő Isten (1 Móz 1, 1), vagy Ábrahám, Izsák és Jákób Istene (2. Móz 3, 15), esetleg az Úr Jézus Krisztus Atyja, had tudja meg a szellemvilág is, hogy kiről írsz! (Itt például az Istenáldotta napot köszöntésedre gondoltunk.)


Hát, ahogy olvastuk, nem volt sem a gyermekkorod, sem az azt követő időszakod valami irigylésre méltó, de most már „jó helyen vagy”- írtad egyszer. Könyörgésed meghallgatásra talált és úgy gondoljuk a tiszta forráshoz találtál. Mi magunk is úgy érezzük, hogy tanításaink, tekintve, hogy nem állnak semmiféle felekezet tanításai sodrában, Igeiek, hisz mi magunk is a Szent Szellem vezetésével „csak” a Bibliára vagyunk utalva. Azzal is maximálisan egyetértünk, hogy mindent összevetsz a Bibliával! Ehhez, ha lehet, még a mi írásainknál is ragaszkodunk. Kérünk, hogy azonnal jelezz, ha valamit elírtunk, nem egyértelműen fogalmaztunk, vagy nem stimmel a Biblia esetleg más Igéivel. Azonnal utánanézünk. Hiszen éppen ezért fogtunk bele az egészbe, mert már annyi össze-vissza tanítást ismertünk mi is, hogy úgy döntöttünk (a lagymatag helyi gyülekezetek miatt is), hogy meggyújtjuk a lámpásunkat, hogy más is járhasson az Úr Jézus Krisztustól kapott világosságunkban.


Ami az emberi problémáidat illeti, négy Igével tudunk válaszolni:


„Annak okáért mi is, kiket a bizonyságoknak ily nagy fellege vesz körül, félretéve minden akadályt és a megkörnyékező bűnt, kitartással fussuk meg az előttünk levő küzdő tért. Nézvén a hitnek fejedelmére és bevégezőjére Jézusra, a ki az előtte levő öröm helyett, megvetve a gyalázatot, keresztet szenvedett, s az Isten királyi székének jobbjára ült. Gondoljátok meg azért, hogy ő ily ellene való támadást szenvedett el a bűnösöktől, hogy el ne csüggedjetek lelkeitekben elalélván.” (Zsid 12, 1-3)


„Mutasd meg csudálatosan a te kegyelmedet, a ki megszabadítod jobboddal a te benned bízókat a támadóktól. Tarts meg engemet, mint szemed fényét; szárnyaid árnyékába rejts el engemet. A gonoszok elől, a kik pusztítanak engem; ellenségeim elől, a kik lelkendezve vesznek körül engem.” (17. Zs 7-9)

„Alázzátok meg tehát magatokat Istennek hatalmas keze alatt, hogy felmagasztaljon titeket annak idején. Minden gondotokat ő reá vessétek, mert néki gondja van reátok.” (1 Pét 5, 6-7)


„Én pedig azt mondom néktek: Szeressétek ellenségeiteket, áldjátok azokat, a kik titeket átkoznak, jót tegyetek azokkal, a kik titeket gyűlölnek, és imádkozzatok azokért, a kik háborgatnak és kergetnek titeket.” (Mt 5, 44-45)


Viseld el a kárt!

Folytatás holnap 

Isten áldása legyen az áhítatok olvasóin





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!