2017. augusztus 22., kedd

Hozzászólás a tanításhoz...XXV.

Kedves Testvéreim!   


Most utólag olvastam el a 31. tanítást..
Nem egészen egyezek ezzel az asszony-képpel, ahogy erről, már írtam is Nektek..
Zsörtölődős nem vagyok! senkivel! azt visszataszítónak gondolom.... sokat dolgozom...
Nadrágot viselek... fejemet nem kötöm be...talán! majd! Magamban gondolok olyanokat, hogy én! ezt, meg azt jobban...másokhoz viszonyítva... Az Úr Jézus Krisztusnak erről szoktam beszélni..
Talán ennyi...

Esther


Kedves Esther!



Sajnos hamarább nem tudtunk írni, mivel hétfőn-kedden-szerdán nincs Internetünk február 8-tól május végéig.

Kifejezetten bátornak tartunk (bátor lázadónak), aki derekasan ellenáll az Isten Igéinek, amikor már ismeri is azokat. Itt a kötelező kendőről és női ruha viseletéről van most szó. Azt írtad: „Nadrágot viselek... fejemet nem kötöm be...talán! majd!” Vársz még valami külön felszólításra? Sokan azt mondják: „Nekem még ezt nem mondta az Úr!” Mi erre azt szoktuk mondani: Csak nem gondolod, hogy neked külön szól majd az Úr Jézus Krisztus?! Adj hálát, hogy tudsz olvasni és megadatott neked, hogy megtudd mi az Isten rendje, és térj meg ebből a vétkedből! Amíg módod van rá!

Korábban írtuk neked, hogy vasárnap délelőttönként az ATV csatornán építő jellegűnek tartjuk a Hit gyülekezet „Vidám vasárnap” című műsorában Német Sándor Igehirdetéseit. Maga a műsor 11 órakor kezdődik, mi csak úgy 3/4 12-kor szoktuk bekapcsolni, akkortájt kezdődik az Igehirdetés és kb. 13 óráig tart. Nem vagyunk Hit gyülisek, gyülekezeti tagjaikról nincs is egyértelműen jó véleményünk, de ami a TV-ben megy Igehirdetés, az általában makulátlan.


Az elmúlt alkalommal említettük neked a baptistákat. Nem tetszett az ötlet?

Az Úr Jézus Krisztus nevében, szeretettel: a Szerk.

Ui. ma két tanítást teszünk fel, egy apróságot, meg egy „rendeset”, a szombat nappal kapcsolatban. Olvasd el, mind a kettőt!


https://hbernath.blogspot.hu/2017/03/asszonyok-gyulekezetben1.html


Kedves Online Bibliaóra!   


Olvasom folyamatosan a tanításokat; javamra és örömömre szolgálnak az Ige-magyarázatok, melyeket most olvasok először. Lassanként bepótolom a lemaradásomat, érdemes volt személyesen érdeklődnöm a dolgok mikéntjéről!

Hálatelt szívvel: Józsi.


Kedves Józsi!

Örülünk, hogy kezded bepótolni a lemaradásokat. Kérünk, hogy a továbbiakban a Kapcsolat menüpontban megadott címre szíveskedj a leveled küldeni (ne a család egy tagjának a címére), és ha módodban áll, mások számára is építő elmélkedést küldj, akár a tanításokkal kapcsolatban, akár életeddel kapcsolatban. Nem sürgetünk, csak emlékezetedbe idézzük, hogy valamennyiünknek egymás épülésére kell törekednünk!

Szeretettel: a Szerk.


Kedves Család!   

Olyan kedves számomra a 33-ik Tanítás. Bizony arra késztet, hogy a Gyülekezetnek adott szabadságot a jövőben ne értelmezzem liberálisan, Hanem, dicséret áldozatát vigyem az Úr elé, hálát adva a Teremtő Atyának (Akitől van a Mindenség; benne mi is) és az Úr Jézus Krisztusnak (Aki által van a Mindenség; benne mi is).

József


Kedves József!

Köszönjük soraidat. Az Isten előtti papi szolgálat három legfontosabb cselekedete: a magasztalás (dicsőítés), az áldozatok bemutatása, és a közbenjárás. Örülünk, hogy a 33. tanításunk kapcsán a hálaadás jutott eszedbe, mint hálaáldozat ez is része az áldozatok bemutatásának. Bár a legkönnyebb része, hiszen többnyire az egó megelégítése sarkallja, az meg inkább e világhoz kötődik. Biztatunk és kérünk, hogy a lelki áldozatok mellett a tettekben, cselekedetekben megnyilvánuló áldozatok bemutatásában is serénykedj (Zsid 13, 16), elsősorban a jócselekedetekre gondoltunk az Ige kapcsán, miként arról a 30. tanításunkban szóltunk.

Emeljen fel téged az Úr Jézus Krisztus, szeretettel: a Szerk.


https://hbernath.blogspot.hu/2017/03/szombatnap1.html



Kedves Testvéreim az Úrban!   

Engedjétek meg, hogy kivételesen a leveletek végével kezdjem a mondandómat!

Szóval nagyon szépen köszönöm az áldás-kívánásotokat!

Nagyon nagy örömöt szereztettek a görög szöveg kibontásával, valójában kétszeresen is épültem belőle! Őszintén bevallom évekig célozgathattatok volna, akkor sem értettem volna meg a kérdésetek célját! 

Tényleg nagy élmény volt számomra ez az írásotok! Szóval be kell valljam, hogy én Károlinál valószínűleg lényegesen rosszabbul ismerem az Ógörög nyelvet!

Viszont az Úr kegyelméből a magyarral elég jól boldogulok!

Tehát mivel lövésem sem volt róla a jelek szerint (és a valóságban sem!), hogy mit is kérdeztek tőlem, úgy gondoltam, (a példátok alapján /valóság/ ) hogy az 'IGAZSÁG' szó helyére kellene keresnem egyetlen magyar szót, amely magában foglalhatja mindazt, amelyet az IGAZSÁG szó takarhat.

Misztifikálás nélkül állítom, hogy nem szégyenlek bármikor imádkozni, ha elakadok valamiben!

'Ha pedig valakinek közületek nincsen bölcsessége, kérje Istentől, aki mindenkinek készségesen és szemrehányás nélkül adja; és megadatik néki' Jak. 1:5

Én magam éppen olyan egyszerű munkásember vagyok, mint bármelyik apostol volt. Tehát a hitéletem során sokszor pótolta már ki az Úr a hiányosságaimat Jakab szavai szerint!

A Ti esetetekben is hozzáfordultam imában! Egyetlen szót kaptam színte azonnali válaszként: SZŰKSÉG/SZŰKSÉGES/SZŰKSÉGSZERŰ

Nem volt célom az ige misztifikálása, meg vagyok győződve róla, hogy az Úr arra válaszolt, amit kérdeztem, főként, ha figyelembe vesszük, hogy mi mindent takarhat magában 'szegényes' magyar nyelvünk eme egyetlen szava. Szűkség = valaminek fontossága Szükséges = törvényszerű, elengedhetetlen.

Már ennek az egyetlen szónak, a megfelelő alakban történő behelyezése az igébe is nagy örömöt okozott számomra!
Még nagyobb volt az örömöm, amikor azt tapasztaltam, hogy az általatok magyarázott görög szöveg sem lehetetleníti el ennek a szónak a vonatkozásait, sőt!

'A jó pap holtig tanul'

Egy világi barátom poénkodva mondta: 'A sírjára pedig ezt vésik fel: tanulmányait befejezte!'

Mondtam néki: 'Nem barátom, hanem ezt: magasabb osztályba léphet!' Persze Ő nem értette!

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a szellemi táplálékot! (Amúgy szeretem az ilyen 'szilárd eledelt'! )

Az Úr Jézus Krisztus áldjon Benneteket továbbra is gazdagon Testvéreim!

Sok-sok köszönettel és szeretettel:

Csaba


Kedves Testvérünk!

Nagyon örültünk levelednek, örömödnek és tárgybani, sírfeliratra vonatkozó humorodnak. Egy kis izgalom volt a héten bennünk, hogy hogyan fogadod majd az igazsággal kapcsolatos fejtegetésünket, féltünk egy kicsit, hogy nehogy okoskodásnak vedd írásunkat, de látod ilyenek vagyunk. Egy kicsit kíváncsiak is. Szeretünk esetenként elmélyedni a Bibliában, és az a tapasztalatunk, hogy ilyenkor különleges áldásokban is részesülünk, tetszhet a Szentléleknek, ha kutatjuk a szavait, és az Úr Jézusnak, ha érdeklődünk a dolgai iránt. Ilyen esetekben többnyire megértésre is jutunk.

Ma este egy újabb tanítást teszünk fel: Egy tál lencse címmel, vasárnap Három királyok címmel egy újabbat, és ma fejeztük be A bálványimádás címmel jegyzett írásunkat, ami számításunk szerint jövő csütörtökön kerül fel a weblapra. E területen pillanatnyilag eddig látunk előre. Reméljük, elolvasod mindegyiket és azonnal jelzed, ha valamit nem találsz jónak.

Most többre nem „futja”. Még annyi: nagyon várjuk az elragadtatást több okból is. Az egyik, hogy elég tisztességesen meg vagyunk sanyargatva életünk minden területén. Abban bízunk, hogy e világ ura csak annyit tehet velünk, amennyire engedélyt kap, illetve, hogy igaz az az Ige is, hogy erőn felül soha nem vagyunk megpróbálva. Pedig gyakran érezzük úgy, hogy már majdnem.

A te sorsod legyen könnyebb, áldjon meg téged gazdagon az Úr Jézus Krisztus, szeretettel: a Szerk.


Kegyelmed rám talált...


Vak koldusként,
porban az út szélén,
életem ott hevert,
míg egy nap eljöttél.

És megnyílt szemem,
hogy végre lássak én,
hogy megmutasd rajtam
Isten dicsőségét.

Mióta megszólítottál,
életem Téged dicsér.
Sorsom a győzelem,
mert Lelked bennem él.

Fiadként Hozzád futok,
hajlékod nyitva áll.
Mert szívem megnyitottam,
kegyelmed rám talált.

Végre látlak én, 
életem Tiéd
és elmegyek Veled,
akármerre mész.

Ha támad is a bűn,
a kétség, vagy ha fáj
én akkor is tudom:
rám az Úr keze vigyáz.

Mióta megszólítottál,
életem Téged dicsér.
Sorsom a győzelem,
mert Lelked bennem él.

Fiadként Hozzád futok,
hajlékod nyitva áll.
Mert szívem megnyitottam,
kegyelmed rám talált.

Szerzö. ismeretlen

Folytatás holnap

Isten áldása legyen az áhítatok olvasóin


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!