2017. május 1., hétfő

Napi áhítat...

Csendes percek

A szeretet és hűség ne hagyjon el téged: kösd azokat a nyakadba, írd fel a szíved táblájára!  Így találsz kedvességre és jóindulatra Istennél és embereknél. Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj! Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet. Péld 3,3-6.

CSALÁDI HIT


Bízzál az Úrban teljes szívből! (Péld 3,5)


Családomban én lettem az első keresztény, és a Jézus Krisztusban megtalált öröm arra ösztönzött, hogy megosszam a jó hírt. De a családom elutasított. A nővérem nem akarta, hogy a szobánkban gyakoroljam a hitemet, se bibliaolvasást, se imádkozást.
Összetörten így imádkoztam: "Uram, imádkozom a családomért, hogy megismerjenek téged, de nincs hol."


Úgy hallottam, mintha egy kedves hang azt válaszolta volna: "Young Seon, miért gondolod, hogy nincs helyed az imádkozásra? Imádkozz a fürdőszobában!" Meglepődtem, és ez az Istentől jött üzenet megvigasztalta összetört szívemet. 

Két fürdőszoba volt a házban, és azt kértem családomtól, hogy a nappalinál lévőt használják, míg én a másikban imádkozok éjfél és egy között. 

Az első éjszaka a fürdőkád szélén könnyekben törtem ki. De a Bibliát olvasva és imádkozva, körülvett Isten békessége és bánatomat örömre fordította. 

Így kezdődtek a "fürdőszobás éveim"; úgy éreztem, mintha a tengerparton járnék, hogy Jézussal találkozzak. Később szüleim és nővérem is keresztények lettek. Néha, amikor problémáim vannak, vagy mélyebb közösségre vágyom Istennel, még mindig a fürdőszobában imádkozom, bízva, hogy ő vár rám ott.


Imádság: Istenünk, áldj meg minket, hogy bízzunk benned, és kitartóan imádkozzunk a meg nem tért szeretteinkért! Ámen.

Kinek mondhatom el ma az evangélium örömhírét? 

Young Seon Kim (Tanzánia)


URAM ÚGY ÁLDJ MEG BENNÜNKET, HOGY NE CSAK A SZERETTEINKÉRT, HANEM AZ EGÉSZ EMBERISÉGÉRT TUDJUNK TISZTA SZÍVBŐL IMÁDKOZNI, ÉS A FRISSEN MEGTÉRT KERESZTÉNYEKÉRT!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!